È AGHJU...

È AGHJU...

Aghju vistu u sole sin’à l’alburià
Cantava le so fole senz’alcuna pietà
È l’ultime parolle m’anu fattu trimà
Aghju intesu u sole chì vulia andà

Aghju intesu u silenziu facia induvinà
U fiatu di l’assenza chì m’hà fattu preghà
Un sintimu immensu ch’ùn possu smenticà
Aghju vistu u sole chì vulia mughjà

Aghju vistu u celu chì fighjava quallà
U volu di l’acellu, facia sunnià
È ancu l’alburellu si mettìa à cantà
Aghju intesu u sole chì vulia vultà

Aghju intesu un rimore cum’un sonu chì và
Risunava à l’albore, facia navigà
‘Ssu batellu chì corre, cum’un passu à francà
Aghju vistu u sole chì vulia ballà

Aghju vistu ‘ssu raghju, un sicretu à curà
Era cum’un viaghju, una strada à piglià
Riflettava u curagiu, cum’una pace à dà
Aghju intesu u sole chì vulia cantà

Aghju intesu u mare, sussurava digià
U più bellu filare, un versu à suminà
Purtava à l’altare, a luna à marità
Aghju vistu u sole chì vulia amà...

Letizia Cosimi.

 



 

Et j'ai ...

J'ai regardé le soleil se lever à l'aube
Il a chanté ses chansons sans pitié
Et les derniers mots m'ont fait trembler
J'ai entendu le soleil vouloir partir
J'ai entendu le silence me faire deviner
Le souffle de l'absence qui m'a fait prier
Un immense sentiment que je ne peux pas oublier
J'ai vu le soleil vouloir briller

J'ai vu le ciel me regarder
Le vol de l'oiseau m'a fait rêver
Et même l'arbre a commencé à chanter
J'ai senti que le soleil voulait revenir

J'ai entendu un grondement comme un son
Il a retenti à l'aube, le faisant naviguer
«Ce bateau qui court, comme une étape pour libérer
J'ai vu le soleil vouloir danser

J'ai vu «ce rayon», un secret à garder
C'était comme un voyage, une route à parcourir
Elle reflétait le courage, comme une paix à donner
J'ai entendu le soleil vouloir chanter

J'ai entendu la mer chuchoter déjà
Le plus beau fil, un vers à semer
Elle l'a portée à l'autel, la lune à son mari
J'ai vu le soleil que je voulais aimer ...
Envoyer des commentaires
 

Retour à l'accueil